Եթե ես ցանկությունների ծառ լինեի

Եթե ես ցանկությունների ծառ լինեի, կկատարեի այն ցանկությունները, որոնք ես ճիշտ կհամարեի: Ես իմ սերմերից հնարավորինս հեռու կսփռեի, որ եթե հանկարծ այլևս չկարողանայի ցանկություններ կատարել, ուրիշները ինձ կարողանային փոխարինել: Ես կյանքի գնով կփորձեի այնպես անել, որ աշխարհում խաղաղություն տիրի, այնպես անել, որ աշխարհում բոլոր վատ մարդիկ վերածվեին բարի մարդկանց:

Ուրիշ ոչ մի բան, ախր ես պարզապես ծառ եմ, ինչ օգուտ կարող եմ տալ աշխարհին: Ես անցա գործի: Խնդրեցի ինձ մոտիկ ապրող մարդկանց, որ նրանք ուզեն, իսկ ես կատարեմ այդ ամենը:Այդ ամենից հետո, ես նկատեցի տարբերությունը մարդկանց և աշխարհի մեջ. մարդիկ առաջին օրից սկսեցին հավաքել աղբը, տեսակավորել այն: Կենդանիներն էլ չէին ուտում իրար, այլ ուտում էին այն ինչը, որ նրանց բնությունն է տվել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *